Tornar a passar pel cor.
Re-cordar
Teràpia presencial i online.
Sense pressa, al teu ritme, amb presència i molta cura.
Saps quant de tu pots tornar a sentir en el teu present?
Connectar-te amb tu, habitar-te, viure’e en plenitut, gaudir, respirar, estimar-te sense condicions, ser un lloc segur per tu, sentir les teves emocions, percebre el teu cos, entrar en allò essencial, sentir i protegir la teva energia, parlar-te amb tendresa i cura, estimar cadascuna de les teves parts, ballar, en silenci o cridant, percebre les teves sensacions corrporals, expressar-te amb claretat i fermesa, posar els límits interns i externs, responsabilitzar-te, tenir els teus moments d’autocura, oferir-te o oferir una abraçada o contacte suau, escoltar i escoltar-te, crear, fer petons, somiar, viure cada instant amb PRESÈNCIA.A
Tot això és possible per tu, t’ho garanteixo.
Benvingut/da al teu refugi.
A les meves sessions construïm un espai segur i de confiança, on et puguis sentir acollida i amb la tranquil·litat necessària per explorar el teu món intern. Un espai des d'on anar desplegant els teus recursos, reconnectar amb el que ets i viure amb més vitalitat, presència i benestar.
Treballo a partir d'aquelles eines que també han format part del meu propi procés de creixement. La meva base és la teràpia Gestalt i el treball corporal i, des d'aquí, integro propostes d’escriptura terapèutica, mindfulness i meditació, consciència corporal i moviment, arteràpia i mirada sistèmica.
M'agradaria acompanyar-te a identificar allò que avui et limita o et bloqueja, perquè puguis relacionar-te amb tu mateixa amb més consciència, calma i coherència. Perquè puguis habitar la teva vida amb més llibertat, cuidar-te amb respecte i oferir-te la tendresa que mereixes.
·· Així t’acompanyo ··
Una terapia humanista i integral
L'enfocament gestàltic i corporal entén la persona de manera global, atenent les dimensions mental, emocional i corporal, i la relació que s'estableix entre elles.
A la teràpia, t'acompanyo des de la presència i l'escolta perquè puguis prendre consciència de tu mateix/a, del que sents, del que necessites i de les maneres com t'has anat adaptant al llarg de la vida. Donem espai a aquelles emocions que han quedat pendents de ser expressades, a les paraules no dites i a les experiències que encara busquen ser integrades.
Des d'aquest procés, és possible recuperar una relació més amable amb un/a mateix/a, habitar el cos amb més consciència i reconnectar amb els propis recursos, necessitats i desitjos.
·· L’experiència de les persones que acompanyo··

